Kontrola pristupa je vrsta sigurnosnog sistema koji ograničava pristup određenim područjima, resursima i podacima. Samo ovlašteno osoblje ili ljudi koji imaju ispravne akreditive mogu proći. Ovo vam omogućava da kontrolišete ko ulazi u vašu kancelariju, gde ide i čemu može da pristupi. Ove sigurnosne mjere vam mogu pomoći da osigurate tajne projekte, spriječite korporativnu špijunažu i zaštitite podatke klijenata uz pomoć kontrola pristupa.
Sistemi kontrole pristupa se koriste za ograničavanje ulaska u prostorije samo ovlašćenom osoblju i vodi evidenciju o svim ulascima i izlazima. Osnovni sistem kontrole pristupa se sastoji od čitača, kontrolera i elektronske brave na vratima.
Prednosti kontrole pristupa
- Spriječite pristup vašim objektima neovlaštenim posjetiocima.
- Ograničite pristup zaposlenicima osjetljivim područjima.
- Izvršite centralizirano zaključavanje u slučaju sigurnosne prijetnje.
- Omogućite ulazak ovlaštenim prodavcima i dobavljačima.
- Dohvatite podatke revizije za pregled u slučaju incidenta na radnom mjestu.
- Pratite vrijeme ulaska/izlaska do zaposlenik ili odjel.
- Generirajte izvještaje o prometu prema dobu dana, danu u nedelji.
- Poboljšajte način na koji štitite svoje ljude, imovinu i objekte.
- Upravljajte svojim sistemom na daljinu.